vrijdag 23 december 2016

Laatste kerstkaartjes

Nog een paar dagen en dan is het al weer kerst. Drukke dagen maar ook gezellig! 
Ik was al door mijn kaartjes heen die ik had gemaakt dus dinsdag ben ik nog even aan het werk geweest voor beide ouders en broers en zussen. Dit moest van mij zelf wel een heel mooi kaartje worden. Je gaat elk jaar de lat hoger leggen, maar het is gelukt. Een nieuw modelletje kaart. Veel kerstpapier had ik niet meer dus ik maakte gebruik van het oude papier van vorig jaar van stampinup. Je kan de kaart helemaal open klappen.
 
Tja en dan maar even een paar uurtjes aan het werk. Het lukte! In 3 uurtjes had ik er 7 klaar.
 Een mooie tekst op de voor- en achterzijde en op de post ermee!
Om half tien was ik klaar en gelijk door naar mijn werk i.v.m ziekte een extra slaapdienstje werken. 
De volgende dag had ik nog bezoek van een kennis die regelmatig kaarten bij mij koopt. Voor haar verjaardag gaf ik haar een workshop kaarten maken cadeau. We hebben die middag ook een kaart gemaakt met dit modelletje. De foto is een beetje donker. ( het was al donker)
 Het was een geslaagde middag. Gisterenavond gaf ik een demo bij Boekhandel David. Daar zal ik de komende dagen even wat foto's van posten. 
Gezegende dagen allemaal!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten