zondag 18 december 2016

Openbaringen

Vandaag wil ik met jullie een pagina delen uit openbaringen. Niet het gemakkelijkste bijbelboek, maar afgelopen week kwam dit hoofdstuk naar voren bij een overleg dat ikhad en ik las het thuis nog eens meerdere malen. 
En ik kreeg gewoon een plaatje voor mij. Vooral van de laatste zinnen uit dit hoofdstuk. Zo mooi als je dit vooraf in gebed vraagt en  de Heilige Geest geeft je dit beeld. Ik zag inderdaad die duizenden engelen voor mij. En dat moet wat zijn... al zingende. Wist je dat...Als jij Halleluja zegt op aarde. Dus je spreekrecht in praktijk brengt en God groot maakt dat er dan duizenden engelen zijn die dat herhalen in de hemel? Dat is wat Lofprijs doet en daarom is lifprijs ook zo belangrijk! Dat besef kreeg ik ook van deze tekst. Ontelbare engelen die Onze hemelse Vader aan het prijzen zijn en Jezus! Het Lam! Halleluja Prijs God! 
 

Nu...dat probeerde ik hier op deze pagina weer te geven
 Voordat ik de paginna met clear gesso een voorbehandeling gaf begon ik met 1 engel te tekenen. Hiervoor gebruikte ik elke keer 2 aquarelpotloden van bijna dezelfde kleur. En zo steeds weer eentje erbij naar achteren toe. Tot slot met mijn kaligrafypen de woorden die ze uitspraken erbij geschreven. Ik ben erg blij met deze pagina.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten