zaterdag 3 december 2016

Kleurweekje

Afgelopen week ben ik samen met Martijn een midweekje weg geweest. Heerlijk uitgerust. En genoten van alles rond ons huisje.natuurlijk   kon ik mijn freubelkast met inhoud niet meenemen. En ik moet zeggen... dat is best moeilijk als ik met vakantie ga. Altijd de vraag: Wat ga ik meenemen? Van te voren weet ik nooit wat ik wil doen. En voor 1 kaart heb ik vaak zoveel nodig... pffff dus dacht ik dit keer neem ik alleen kleurwerk mee. Van te voren stempelde ik alle afdrukjes en haalde ik ze met de stanzen door mijn bigshot.  
Lekker makkelijk. Mijn beide soorten kleurpotloden nam ik wel mee. ( helaas voor mijn dochter, want die maakt er ook veel gebruik van.)  Nu we weer thuis zijn kan ik de kaarten af gaan maken. Het kleurwerk is maar het halve werk.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten