zaterdag 26 november 2016

Fabercastellalbrechtdurer

 Gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. 
Deze twee kaarten heb ik met mijn aquarellpotloden ingekleurd van fabercastell.
De stempel is van het Scrapbookatelier en het afdrukje heb ik met memento inkt gestempeld op aquarellpapier. Voor het bewerken gebruikte ik geen kwastje maar mijn aquapainter van stampinup.
De tekststempels zijn prachtig he? Die heb ik net nieuw binnen gekregen en zijn van Sweet' n sassystamps. Er zitten heel wat stempels op 1 sheat dus binnenkort nog meer mooie teksten.
Mijn voorraadje begint weer een beetje te groeien. Dat mag ook wel, want 9 december sta ik bij Erve Leppink op de kerstmarkt. Natuurlijk verkoop ik daar ook gewone kaarten.
Heb je nog een speciale kaart nodig neem dan gerust contact op.
Gezegend weekend allemaal!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten