vrijdag 9 december 2016

Kerstmarkt Erve Leppink

 Vandaag is dan eindelijk de kerstmarkt op Erve Leppink vanaf 17.00 tot 21.00. De laatste weken heb ik heel wat kaarten gemaakt. Normaal maak 1 kaart en dan bedenk ik wat de volgende kaart gaat worden....Maar heb ik een verkoop? Dan gaat alles toch even anders. Zoals je  hierboven ziet. Dan kleur ik b.v eerst met mijn aquarelpotloden de stempelafdrukjes in en later maak ik er kaarten van. 
Na de wat meer " produktieweekjes" is het ook erg leuk om weer aan iets nieuws te beginnen.
Zo kocht ik onlangs deze christelijke stempelsets
 Ik heb ze al een beetje gebruikt voor wat kerstkaarten en gewone kaarten zoals je hier kan zien maar ik wil ze ook graag gaan toepassen voor mijn biblejournaling. Dat is het volgende projectje heb ik mij voorgenomen. Want 22 december om 19.00 ben ik bij Boekhandel David en laat ik je weer enkele mogelijkheden zien wat je zo al allemaal kan gebruiken voor biblejournaling. Er zijn ook een paar plekken vrij om aan te schuiven.
Kom gezellig langs!
Allemaal leuke vooruitzichten dus. 
En mijn handen kriebelen al weer om er mee aan de slag te gaan. Gezellig rond deze knusse dagen voor kerst. Lekker even handletteringen op de bank.... kerstmuziekje aan.
 Zoveel leuke hobby's... nu nog een beetje tijd. 
Leuk dat je weer even aan kwam waaien op mijn blog! Tot de volgende post! Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hallo Nora, hier wordt ik blij van, jouw manier van werken en uitleg en informatie. Graag zou ik een workshop bij je volgen. Ik sta op het punt om met bijbeljournaling te beginnen.
    Ik ben al heel lang op zoek naar stempels met christelijke teksten, vind ze soms bij Stampin Up. Waar vind jij ze? En zijn er ook stempelsets in het Nederlands met christelijke teksten?
    Dank je wel voor jouw inspiratie. Groetjes, Henny Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny, ik heb je even reactie gegeven via de mail. Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen