zondag 31 juli 2016

Boekenlegger

Voor het eerst maakte ik gisteravond een klein projectje met mijn nieuwe aquarelpotloden. Zo makkelijk ging dit nog niet. Ik heb eerst een tekst op aquarelpapier geschreven met mijn kaligrafie pen. De tekst van 2korinthe 5:17. Daarna met memento inkt de stempel erop gezet. En toen aan het aquarellen.
Het was nog niet naar mijn zin, maar het moest wel klaar voor vandaag. 
Mijn vriendin en haar man gingen namelijk vandaag het doopbad in. Een bijzonderr dag voor hen maar ook voor mij. We hebben het altijd zo goed met elkaar en dit was echt gebeds verhoring van mijn Vader op mijn gebed voor hen.
Wat een goede tijd hadden we vanmorgen.
Even terug komen op mijn creatieve uitspatting ha ha ... Deze boekeblegger moest dus wel af voor een mooi boek dat we aan hen cadeau hebben gegeven. Zie hier het resultaat
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten