zaterdag 16 juli 2016

Armbandjes

Wat een dag vandaag.... Het plan was om samen met mijn dochter een dagje naar Groningen te gaan met de flixbus. Daar stonden we om 7.25 op het station.
Maar om een lang verhaal kort te maken... Geen groene flixbus.....dus maar weer naar huis om 8.10. Wat bleek nu... Het perron dat de app had aangegeven klopte niet en we hadden een bus van Brookhuis moeten hebben aan de andere kant van het station... Echt heel erg balen! Weg dagje uit met mijn dochter. Uit eindelijk zijn we Vanmiddag naar de stad geweest ( nadat we twee films hadden gekeken) in ons eigen Enschede. Even een lunch op de oude markt en daarna een paar winkeltjes bekeken. Gezellig nu ze ouder wordt! Echt genieten! De mannen hadden ook hun eigen jaarlijkse  fietsdag met mijn schoonvader en zwager. Dus we hadden de hele dag saampjes.
Afijn.... 
Afgelopen jaar kreeg ik een mooie armband van mijn man. En je kan het al raden... Deze ging kapot. Dus kocht ik vanmiddag een doosje met gouden kralen en dit touw bij Bertus Workel. Ik maakte er weer een nieuwe armband van samen met de goudkleurige kralen.
Daarnaast had ik ook nog een ketting met zoetwaterparels. De sluiting was al heel lang niet meer goed. Dus maakte ik met deze pareltjes twee armbandjes.
 Samen met de kralen van mijn andere armband geniet ik nu weer van drie mooie armbanden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten