vrijdag 21 april 2017

Stippen bij huisjevijf

Soms weet ik gewoon niet waar ik aan moet beginnen... dan zit mijn hoofd vol met dingen die ik wil gaan doen. 
Zo ook het stippen. Al heel lang had ik het idee en was ik er mee bezig, maar ik moest het nog even stil houden omdat het een geheimpje was voor mijn vriendin. 
 Maar vorige week was het eindelijk zover. Het vrijgezellenfeest voor haar. De tafel gezellig gemaakt met allemaal lekkere dingen en alles klaar voor het stippen. We konden an de slag!
De leukste creaties zijn er gemaakt.
 En nu kunnen er ook workshops worden gegeven. Heb je er belang bij? Maandagavond 15 mei is de eerste. We gaan een bordje stippen. Van 19.30-22.00 uur bij Huisjevijf.
Neem gezellig je vriendin mee. 
Ik heb plek voor 10 personen.
Kosten:22,50
Opgeven kan via mail.
Tot 15 mei!
Tot slot nog even een foto van een mooi bord dat door een andere vriendin is gemaakt
 Zo zie je maar... er is van alles mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten