vrijdag 17 februari 2017

Gansai tambi

Inmiddels ben ik een beetje meer aan het aquarellen. Dit keer met de Gansai tambi aquarelleverf ik moet het mij zeker nog eigen maken maar het begin is er!
 Ook is er ondanks de drukte nog tijd om af en toe een pagina te mAken in mijn craftbijbel.
Johannes 14:17 
  De wereld kan hem niet ontvangen, want ze ziet hem niet en kent hem niet. Jullie kennen  hem wel want hij woont in jullie en zal in jullie blijven.

Dank U Heer. Steeds meer versta ik Zijn stem.
Zo mooi en wat een hulp! In de kleinste dingen wil de Heilige Geest je helpen en mag je om raad vragen. Hij helpt je met bidden waar je zelf geen woorden hebt helpt hij je met verzuchtingen en woorden die je zelf niet kent. 
Maar hoe fijn dat je dan toch kan bidden. Soms weet je niet eens voor wie maar je weet dat je moet bidden.... de Heilige Geest dringt je aan tot gebed. Hoe fijn dat je dan in tongen mag bidden en Zijn wil kan bidden. Hij is je voorbidder!
Hij is je advocaat je energiebron, je Trooster, je steun.  Elke ochtend weer mag je zeggen: Goedenmorgen Heilige Geest! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten