zaterdag 14 januari 2017

Workshops

Na veel vragen heb ik dan toch besloten om workshops te geven voor biblejournaling.
Eind vorig jaar gaf ik 2 workshops bij Boekhandel David. En nu de craftbijbel uit is wil iedereen toch graag aan de slag. En hebben sommigen belang bij inspiratie.
Tijdens  de verschillende workshops laat ik je kennismaken met verschillende produkten en en technieken.
En het meest enthousiast ben ik over het feit dat ik op een bestelling vanuit America aan het wachten ben. 
In America is biblejournaling natuurlijk helemaal de manier om stille tijd en creatief bezig zijn.
Daar heb je in de christelijke boekhandel gewoon al die produkten bij elkaar liggen. Wie weet komt dat hier ook nog eens! boekhandel David is al een eindje op weg. En als er iets te koop is bij hen dan zal ik jullie daar ook op wijzen.
 De workshops zullen bij Huisje5 plaatsvinden maar ook is het mogelijk om zelf in je eigen huis mensen uit te nodigen. Minimaal 3 andere vrouwen nodig je uit en we maken er een mooie avond van. Jij krijgt zelf 50 procent korting op je eigen workshop.
Ben je benieuwd?
Ik verwijs je dan naar mijn nieuwe speciale Facebook pagina: huisje5
Net als instagram en mijn blog kun je hier alles volgen en laat ik je weten met welke produkten ik heb gewerkt. Maar op fb zullen ook de evenementen worden aangemaakt en kun je je aanmelden.
Wil je contact met mij opnemen voor een workshop (min4 personen) dan is het mogelijk om mij te mailen. Rechts in de balk staat mijnemailadres  vermeld.
Denk je nu: dat is gaaf, maar is dat wel iets voor mij? Of... ik heb nog geen bijbel. Geen probleem. Neem dan een notitieboekje mee met witte pagina's daar kun je ook mee beginnen.
Mensen die dit niet een bijbel doen maken de pagina's ook in deze boekjes. Dan noemen ze het Art-journaling.
Ik spreek je graag een keer persoonlijk op een van de workshopavonden. Tot dan!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten