donderdag 26 januari 2017

Stilte

Het is al weer even geleden dat ik hier een post deed. Maar zoals je weet... mijn creativiteit staat nooit stil. Ik ben zo dankbaar dat ik deze kreeg van mijn Hemelse Vader! 
Elke keer weer genieten!
Ik heb de afgelopen weken gewerkt aan de voorbereidingen van de workshops. En de eerste 2 zitten volgeboekt. 
Ondertussen ben ik aan het wachten op mijn bestelling vanuit America. Unieke stempels voor biblejournaling die niet verkrijgbaar zijn in Nederland... maar voor die aanschaf heb ik heel wat te koop gezet op Marktplaats van mijn oude spulletjes. Miranda hielp mij ook hierbij. Super bedankt Miranda!
 Deze pagina maakte ik ook in deze weken. Jesaja 53. 
Ik heb gebruik genaakt van de nieuwste stempel van Stampinup. Deze kleurde ik in met mijn aquarel potloden van fabercastell.
De achtergrond is ook gemaakt van stempels van Stampinup. Het is belangrijk bij het stempelen van een pagina dat je je pagina eerst een voorbehandeling geeft met clear gesso. Dit voorkomt het bloeden van inkt aan de achterzijde.
 
 Daarnaast ben ik het aquarellen aan het ontdekken. De eenvoud vind ik het mooiste. Ik heb er gelijk een voorraadje mee gemaakt. Prachtige engelse teksteb! We gebruiken vaker engelse vertalingen in onze gemeente. Zelf vind ik het ook mooier klinken maar ook hebben sommige woorden een veel diepere betekenis.
En natuurlijk ook wat nederlandstalige kaarten voor de liefhebber.

 
Binnenkort dus een post met mijn nieuwe produkten.
Tot dan!
Groetjes Nora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten