zaterdag 28 januari 2017

America

 Gisteren ontving ik mijn pakketje uit America.
In Nederland moet alles nog een beetje uit de veren  komen m.b.t biblejourbaling. 
Ik heb daarom gekozen voor produkten uit Amerika. Alles kan erg klein worden ingepakt dus ook geschikt om mee te nemen als je met vakantie gaat. ( niet dat ik dat zo vaak doe)
 

Mijn eerste pagina is uit Habakuk 3.
God,de HEER, is mijn kracht,Hij maakt mijn voeten snel als hinden,Hij laat mij over mijn bergen gaan.
En zo is dat! Dank U Heer!
Als alles om je heen maar erger lijkt te worden...toch zal ik juichen voor Mijn Heer! En ervaar ik de vrede doordat ik in Hem blijf! Mijn oog gericht blijf houden op Hem! Hij geeft mij kracht en ik heb niets te vrezen!
Halleluja! 

Ik heb gebruik gemaakt van de watercolour aquarelleverf en stempels van illustrationfaith. Inkt van stampinup. 
De toppen can de bergen heb ik behandeld met liquid masking zodat deze wit bleef. Als je klaar bent met je pagina is deze weer te verwijderen en is alles mooi wit. De hele pagina kreeg een voorbehandeling met clear gesso. En natuurlijk kunnen washitapejes niet ontbreken. Een paperclip en een tabje
Gezellig dat je een kijkje kwam nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten