vrijdag 30 december 2016

Docraft watercolourpens

 Afgelopen week ben ik begonnen met mijn watercolourpens op aquarelpapier. Het is even heel anders dan met mijn aquarelpotloden of de polygromos potloden van fabercastell.
Ik heb eerst mijn printje afgesrukt met een lichte kleur distressinkt. Deze is op waterbasis dus de kleuren vloeien met het inkleuren over
 Daarna bracht ik wat inkt van de pens aan op mijn acrylblok en...kleuren maar met mijn kwastje.
Lekker een muziekje aan en uitproberen.
Ik ben er nog niet maar het begin is er. En... het belangrijkste...ik vind het erg leuk om te doen. Je ziet de kleuren veranderen onder je kwast!
Ik maakte er ook nog een kaart van maar daar ben ik niet te vreden over.
 Op de plek waar de vlinder op de kaart zit staat een stempel op mijn afdruk. Een soort brocante label. Die vind ik niet mooi en had ik met water een beetje uitgeblenderd. Maar niet mooi genoeg. Ik ga komende week proberen of ik die label van de stempel af kan snijden. Ook de layout is niet naar mijn zin op deze kaart. Mijn stax lagen nog bij mijn vriendin dus ik moest wat anders bedenken. Afijn. Iemand anders kan er wel weer heel blij mee zijn.
Tot in het nieuwe jaar! Hopelijk kom je dan nog eens weer aanwaaien op mijn blog. 
Blessings!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten