zaterdag 12 november 2016

Paalm 42 biblejournaling

Vandaag heb ik Psalm 42 uitgewerkt.
Het blijft een beetje zoeken hoe ik alles kan toepassen in mijn bijbel. Het papier is dun. Dus ik kocht vandaag clear gesso. 
 De gesso heb ik eerst dun opgebracht met een oud pasje. Dit had ik een keer gezien op youtube. Bij de winkel waar ik het kocht zeiden ze dat het snel droog was. Maar helaas toen ik mijn handlettering schreef met een gel pen ging alles vlekken. Dus ja... dan maar bewerken met inkt dacht ik. Ach...zo leer ik nog eens wat. Bij een volgende pagina ging het papier scheuren. Dus daar breng ik wel een washitape over. Wees creatief he? Ha ha
Maar voor ik de handlettering ging toepassen heb ik dat eerst op een ander papiertje uitgewerkt.
 Alles goed uit tekenen, gummen en opnieuw, zodat je het echt hebt zoals je wil toepassen in je bijbel.
Dit heb ik toen overgetrokken.
 Als dat eenmaal erin staat. Ga je verder met inkt stempels en potloden. Wat je maar wil gebruiken. 
Hier ben ik lekker los gegaan. Wolken een hert en randstempels. Met dit als eindresultaat
 Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog. Woensdag 16 oktober om 14.00 uur zal ik dit alles laten zien bij Evangelische Boekhandel David in Enschede. Daar kun je ook de nederlandse craftbijbel kopen. Begin zo je nieuwe hobby!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten