donderdag 10 november 2016

Kerstkaarten

 Het was even rustig op mijn blog. Ik moest een nieuwe app downloaden want de vorige was te oud. Daardoor kon ik niet meer posten. Maar... hallo daar ben ik weer. Ondertussen heb ik niet stil gezeten. Er wordt gewerkt voor de kerstmarkt op 9 december bij Erve Leppink. (17-21.00 uur)
Samen met een zus uit mijn gemeente staan we daar voor een goed doel. Leonie maakt mooie tassen. Hier zal ik heel snel een foto van posten. Zelf heb ik er namelijk al eentje in gebruik en hij is fantastisch! Zelf ga ik kaarten maken en nog iets anders, maar dat zal ik nog even geheim houden.
Hier een foto van een van de kerstkaarten. Verschillende technieken heb ik er voor gebruikt. Is het geen plaatje?
Voor A.s woensdagmiddag wil ik je nog uitnodigen bij Boekhandel David. Hier geef ik een workshop biblejournaling. Ook hiervoor mijn blog de komende dagen in de gaten houden.
Kortom veel leuke nieuwe dingen te bewonderen en te kopen bij Huisjenr5
Groetjes en fijne dag!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten