maandag 21 november 2016

Fabercastell

 Vandaag even een paar foto's van kaarten die ik heb ingekleurd met mijn fabercastell potloden. Eerst ben ik aan het stempelen gegaan. Dat is op de eerste foto onderaan te zien. Ik had een rechthoek met de bigshot uitgesneden en deze op de onderste laag geplaatst. Vervolgens ben ik het rechthoekje gaan inkleuren met mijn fabercastell potloden. Hiervoor gebruik ik altijd drie kleuren zodat je de schaduweffecten krijgt. 
Heerlijk met een kerstmuziekje op de achtergrond...
 Tot slot dit rechthoekje op een stukje cardstock geplakt en de overige lagen op elkaar geplakt. De bloemenstempels  zijn van stampinup. De tekststempel van het Scrapbookatelier. 
Blijf mijn blog lekker gezellig volgen, want er komt nog meer de komende dagen. 9 december sta ik op de kerstmarkt in Enschede bij Erve Leppink van 17-21.00 uur. Samen met Leonie die geweldige tassen maakt.
Een gedeelte van onze verkoop gaat naar Ezopa. Je bent van harte welkom! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten