vrijdag 8 april 2016

Kaligrafi

Vroeger op school schreef ik met een kaligrafi pen. En ik had al even een poosje het verlangen om er weer eentje te kopen.
En hoe mooi is dat?.... Vorige week vroeg iemand mij of ik dit kon en of ik in een trouwbijbel het voorblad kon schrijven.
Euhmmmm nou niet echt...gaf ik aan. Al gaf ik daarbij aan dat ik vroeger wel veel schreef met een kaligrafi pen en mijn handschrift wel netjes is.
 Afgelopen week was ik in Amersfoort en zag ik dezelfde pen liggen en trok de stoute schoenen aan en kocht er eentje. 'S avonds al schreef ik al het e.e.a en ik genoot ervan. 
De volgende dag kreeg ik een berichtje terug van diegene dat ze graag de trouwbijbel komt brengen. En ze wil graag dat ik er in schrijf.
Dus ik blijf nog maar even door schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten