zondag 7 februari 2016

Wanddecoratie

Vandaag even wat anders op mijn blog dan freubels en papier.
Al jaren ben ik bezig met interieur. Voor mijzelf maar ook voor anderen. Vaak heb ik iets in mijn hoofd qua kleur of decoratie en dan is het nergens te vinden. Tien jaar geleden was dat bijv. De kleur paars. Daarna oud rose en nu deze mosterdkleur geel. (Misschien mijn vak mis gelopen? ) Een poosje later is het namelijk verkrijgbaar in de winkels. deze wand hebben we vanaf de kerst in deze kleur. Maar er ontbrak nog iets moois aan de wand. 
Ik gaf mijn verlangens door aan Edwin en vandaag dan het resultaat. Mijn nieuwe wanddecoratie op mijn mooie gekleurde muur. Ik ben eerlijk dat ik dit af heb gekeken bij een woonboulevard. Maar daar is het dan ook stukken duurder! Bedankt Edwin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten