zondag 1 maart 2015

Challenge Team Utopia



Met deze kaart neem ik deel aan de eerste challenge van team Utopia (waar ik ook deel van uit maak.)
Je moest je inspiratie halen uit het teamlogo welke ook rechts op mijn pagina staat van Team Utopia.
Ik heb alle kleuren gebruikt, ook al zijn ze niet helemaal goed op de foto gekomen ha ha.
Bezoek je wat vaker mijn blog dan weet je dat dit een te gekke stempelset is die ik graag gebruik.
"starburst Sayings Stamp Set met de Starburst Framelits Dies. Als bundel verkrijgbaar bij mij voor 46,50 euro
Wil je ook mee doen met deze challege? Dat kan nog tot 4 maart 2015 tot 21.00 uur.
Druk hier rechts op de balk bij het logo van Team Utopia om te zien wat de voorwaarden zijn.
Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog. En veel succes met deze uitdaging!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blogberichtje en prachtige kaart! Wie dit ziet heeft toch ook spontaan zin om.mee te doen?! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk kleurrijk kaartje! Krijg er zin van in de Lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is jouw kaart gaaf geworden zeg! Bedankt voor je deelname aan de Utopia challenge!
    Groetjes, CIndy

    BeantwoordenVerwijderen